Alla inlägg den 30 juni 2009

Av kleopatra - 30 juni 2009 14:33

Det är för varmt för att vara ute och för varmt för att sitta inne och blogga.

Därför i all korthet: Gårdagen tillbringades som sagt söderut i närmsta stad.

Efter lunch skulle sällskapet dra mot havet. Jag som hade hoppats på en liten skön vik för oss själva. Pyttsan! Hundratals människor ihopträngda på en liten strand. Jag kommer aldrig mer att låta mig luras att åka dit. Bläh!

Nu skulle man egentligen vara ute på havet men kylskåpet gapade tomt och jag tog mig in till stan för att handla mat och dessutom passade jag på att fynda både knälånga, vita shorts och passande t-shirt och en liten ärmlös top.

Man pratar om att det ska bli åskväder. Något är på gång det är helt klart.

Och vi som ska gå ut på golfbanan i kväll när det blir lite svalare.

Ovido - Quiz & Flashcards