Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Det är så härligt att gå i solen, solen, solen....

Av kleopatra - 14 mars 2010 11:48

En liten promenad kan väl inte skada. Solen lyser och snön gnistrar. Trots en dålig rygg måste jag bara ta mig ut en stund.




  

 
 
Ingen bild

Anna

14 mars 2010 16:58

Bra beslut!

 
Yvonne K

Yvonne K

14 mars 2010 23:59

Hoppas du kände dig bättre efter promenaden och att solen värmde din rygg.

Kram

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
av Irja

av" title="http://bloggplatsen.se]av" target="_blank">bloggplatsen.se]av Irja

15 mars 2010 01:24

Kära Karin !!!
OM du bara kan är det bättre att röra på sig,korta promenader i solen skadar inte,men överansträng dig inte,gör det du kan och orkar öka lite i sänder......Jag själv har haft ryggbesvär i 23-års tid.....Krya på dig, HA en bra måndag.......KRAM IA.....

http://40-Talisten bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kleopatra - 6 april 2010 09:38

Ja, då är det ett helt år sedan idag jag skrev mitt första inlägg i den här bloggen. Nu tycker jag tiden är mogen för att byta till en annan blogg. Så det här få bli mitt sista inlägg här. Det kan ju hända att jag ångrar mig och kommer tillbaka någon...

Av kleopatra - 4 april 2010 16:10

...i  vårt stora vinkelrum där vi både brukar sova, kan se på TV ( om vi vill ), lyssna på musik, lyssna på radio, läsa, spela piano, ( vilket vi inte vill så gärna ) för det var så länge sedan det begav sig, sitta i våra sköna soffor och dricka en k...

Av kleopatra - 29 mars 2010 18:22

Idag har jag varit ute och rest med mina vänner Kajsa och Maggan. Vi skulle till ett ställe som heter Skroten. Underligt namn för där fanns det bara tyger av alla de slag. Det inköptes gardiner och duktyger. Under lunchen satt vi och pratade om TV-...

Av kleopatra - 26 mars 2010 15:50

Nu är det igång. Vi har börjat flytta runt möbler och annat trots att hantverkarna inte kommer förrän efter påsk. Men har man en hummelubbe i huset så blir det bara så. Han kan ju inte riktigt sansa sig utan måste pröva sina vingar. Det blir säkert b...

Av kleopatra - 19 mars 2010 20:27

Det var som jag misstänkte. Min läkare ringde mig idag och berättade att han fått svar på de prover jag tagit tidigare i veckan och det visade att jag hade samma höga sänka, som när jag fick min diagnos för tre år sedan. Inget annat att göra alltså ä...

Ovido - Quiz & Flashcards