Alla inlägg den 9 mars 2010

Av kleopatra - 9 mars 2010 16:44

Jag har lånat titeln. Den passar även in i min blogg. Jag är också lite sjuk nämligen. Sympatiserar med en kär familj. Jag hoppas att allt ska lösa sig tll det bästa för dem.

Med mig är det så att jag inte riktigt vet hur det står till. Jag kan ju inte springa till doktorn så fort det kärvar lite någonstans. Jag vet om att jag har en reumatisk sjukdom som jag medicinerar för. När det tillstöter långvarig snuva, lite ont i halsen tll och från, muskelvärk i hela kroppen, nackstelhet, och p g a den får jag även ont på andra ställen i ryggen, lite feber som kommer och går och så en otrolig trötthet.

 VIRUS, tänker jag då! Kanske går det över bara våren gör sitt intåg. Halleluja!

En doktor kan inte hjälpa mig mer än han redan har gjort.( Det är en manlig läkare)

 Bara att försöka stå ut ett tag till.

Ovido - Quiz & Flashcards