Alla inlägg den 13 juli 2009

Av kleopatra - 13 juli 2009 10:37

Nu ska det i alla fall bli av idag. Golfbanan ska få sig en omgång alltså. Men först ska jag stryka en massa tvätt, som har sparats för att det har varit alldeles för vackert väder. Surdegsbröd ska också bakas. I är ute i vår näraliggande skogsbacke och plockar blåbär. Det är ett fantastiskt blåbärsår. Det har jag läst i tidningen.

Min goda vän Karin ringde i morse och vill också med ut på golfbanan. Hon kom hem i lördags efter två veckor på Mallorca, där hon varit tillsammans med sina två barn och fyra barnbarn. Det skulle jag också gärna vilja göra med min familj. Men jag har inte samma tur som hon så att jag kan låna ett hus av någon f.d =(

De hade visst varit 12 pers. till middag varje dag. Kanske är lite väl mycket och lite väl länge. Jag  får nöja mig med att ta det i mindre proportioner. =)

Ovido - Quiz & Flashcards