Alla inlägg den 14 juli 2009

Av kleopatra - 14 juli 2009 17:59

Det blev alltså av idag. Det där med att jag skulle baka surdegsbröd. Dessutom klättrade jag upp i skogsbacken och plockade blåbär och skogshallon. Så nu tänker jag göra en paj till ikväll. I, den stackaren, har varit hos dottern och målat på huset hela dagen.

Det är enormt skönt att vara för sig själv ibland. =) Det blir en hel del gjort, som inte skulle låta sig göras annars.



Av kleopatra - 14 juli 2009 09:45

Jaha, ja,  så var det med det då! Karin ville spela golf med mig idag också. Men som så ofta hade hon ändrat sig idag. Skyllde på att gårdagens runda kändes av idag och att hon hellre väntar tills i morgon. Så måste jag alltså ta i tu med det där brödbaket som jag tjatat om i flera dagar nu.=(

Ovido - Quiz & Flashcards