Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av kleopatra - 10 augusti 2009 17:23

Nu var det roliga över. Vi har haft besök av de yngsta av mina barnbarn. Så härliga ungar. Vi har badat och lekt och läst och tittat i gamla fotoalbum. Farmor har berättat om sin pappa som en gång, när förra seklet var ungt, var flygare bl. a. Detta imponerade nog på lille A. Han berättade för mig att han ska bli pilot, när han blir stor. Ja, det är nog många pojkars dröm. Den som lever får se!

När sedan föräldrarna dök upp åt vi lunch och därefter åkte de vidare till den stora nöjesparken Liseberg. Hoppas att det blev av och att inte regnet gjorde att de ändrade sig och åkte hem istället. Jag hade gärna velat följa med , men kände att jag nog borde vara hemma och vila mig lite. Det tar på krafterna, det där. :) Fast egentligen är jag ju inte så himla gammal, men ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards