Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av kleopatra - 15 augusti 2009 15:36

Så är vi ensamma igen efter alla besök av nära och kära. Har varit jättetrevligt! Nu måste vi försöka att stå ut med oss själva och varandra. =)

Idag har jag bara mig själv att stå ut med. Går riktigt bra, har rensat ogräs, tvättat mm. Just nu lyssnar jag på skivan jag fick av A,  där Cajsa - Stina sjunger. Mycket bra! Vi var och lyssnade på en konsert med henne förra hösten, tror jag att det var.

Här kommer det utlovade receptet på Varm potatissallad: 4 port.

6oo g färsk potatis

100 g parmesanost

I knippa dill

0,5 st schalottenlök

2 msk olivolja

salt och peppar

Koka potatisen, hacka lök och dill, riv osten.

Fördela lök, dill och ost jämnt över potatisen. Salta, peppra och droppa över olivolja.


Ovido - Quiz & Flashcards