Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av kleopatra - 28 augusti 2009 17:32

Först golfturnering där det gick jättedåligt för min del. Här gällde det att vara social och trevlig och det går inte ihop för mig när jag spelar golf. Jag måste till 100 % koncentrera mig på slagen. Kanske är det så att medspelarna är medvetna om detta och på alla sätt försöker ställa frågor om det ena och det andra och då tappar jag allt vad koncentration heter.

Surströmmingsfesten blev i alla fall väldigt lyckad. Något vandringspris blev det dock inte till huset. I spelade också väldigt dåligt. Vi måste verkligen träna på detta att spela samtidigt som man konverserar med andra.

Priset var mycket uppskattat: En rolig liten fisk, där bara benen fanns kvar + ögon och stjärt, tillverkad av en av gästerna som är konstnär.

Veckan har sen rullat på med båtupptagning och allt som det medför. Känns lite vemodigt att redan ta upp båten, men vi vet av erfarenhet att vi inte kommer ut så mycket så här års. Snart sätter höststormarna igång och då är det skönt att den står på land.

Ovido - Quiz & Flashcards