Alla inlägg den 16 september 2009

Av kleopatra - 16 september 2009 20:47

Det sägs att tiden går fort när man har roligt. Då måste det vara så att jag har jätteroligt hela tiden. Den senaste veckan har jag fått vara med om att fira min äldsta dotters födelsedag. En fest som vi kommer att minnas länge som en av de trevligaste vi varit med om. Tack än en gång!

För övrigt har jag naturligtvis spelat mycket golf, återupptagit bridgespelandet, vistats mycket ute i det vackra septembervädret och gjort en massa nyttiga saker här hemma. Ja, det där vanliga som man grejar med  hemma.

I morgon ska jag gå till tandhygienisten, ta en vanlig influensaspruta ( inte den mot svininfluensan, den kommer senare ) och på kvällen ska vi gå på ett föredrag om Sydamerika. Det kan tänkas att vi gör en resa dit nästa år eller lite senare.

Ovido - Quiz & Flashcards