Alla inlägg den 2 maj 2009

Av kleopatra - 2 maj 2009 15:45

Idag är det segt må jag säga. Kommer inte riktigt ur solstolen hur gärna jag än vill. Lite grand beror det på att jag inte känner mig riktigt ok. I ville att vi skulle ut och spela golf. Jag vill så gärna men känner att det tar emot i bröstet. Ska nog prata med farbror doktorn om detta. Han har en tendens att negligera det och säger att alla männinskor känner av liknande symptom. Jag tycker att det är illa när det här påverkar mig så starkt och jag känner en påtaglig trötthet, som jag inte har i vanliga fall. Nu hoppas jag att mina kära, som läser detta inte ska oroa sig. "Ont krut förgås inte så lätt". En bekant P, fick gå omkring med en mätare som mätte hjärt- och pulsverksamhet under ett dygn. Detta gjordes hemma och man konstaterade att det fanns en obalans i hjärtrytmen, som man kunde medicinera och nu har han inga problem. Det kanske är något för mig. :)


Ovido - Quiz & Flashcards