Alla inlägg den 13 maj 2009

Av kleopatra - 13 maj 2009 11:41

Nu har han ringt. Allting var så bra så! Men, sa jag då. Nu är det så här o s v.

Vad säger farbror doktorn då? Ja, då får du boka en tid för allmänkontroll efter sommaren! Får du mycket besvär så ska du naturligtvis åka in akut.

SUCK!

Varför stack min tidigare läkare härifrån och flyttade långt uppåt Norrland? Jag saknar honom verkligen.

Av kleopatra - 13 maj 2009 11:09

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Ska försöka mig på en liten sammanfattning av de senaste dagarna.

Lördag: Skön, solig dag, spelade golf. Gick urdåligt! Och jag som har tagit lektioner! Kanske just därför.

Söndag: Åkte tåg in till Gbg för att vara med om en Indienafton.

Vinprovning, information och inspiration

Därefter åt vi en god middag med gott vin till.  Vi får väl se om vi blev så inspirerade av detta att vi kan tänka oss att göra en resa till Indien i slutet av året eller i början av nästa.

Måndag: Upp tidigt för att spela golf med goda vänner. Gick dåligt, vad annars? Kände faktiskt mycket av en diffus fysisk svaghet. Tog tempen när jag kom hem och hade feber!!!! Där hade vi förklaringen - den gången.

Vad det berodde på? Ingen som helst aning!

Nu sitter jag och väntar på att min doktor ska ringa mig och berätta om en del prover som togs för ett tag sedan.

So long!

Ovido - Quiz & Flashcards