Alla inlägg den 20 maj 2009

Av kleopatra - 20 maj 2009 20:33

Tiden, den bara går fortare och fortare. Jag som ändå tycker att jag har det så bra. Skulle ändå vilja att jag kunde hinna med så mycket mera. Som att sitta och arbeta vid datorn t. ex. eller att hinna blogga lite mera.

Måndageftermiddag spelade jag golf igen. Det är ju en stor tidstjuv, det vet jag . Men jag tycker att det är så roligt och så får jag bra motion, vad än de, som inte begriper detta, säger. Dessutom hörde jag göken nästan hela tiden där borta i skogsdungarna. Så underbart att höra....

Igår var vi nere i Skåne hela dagen, närmare bestämt Malmö. Alltid trevligt att besöka detta landskap, där jag tillbringade några av mina studieår en gång i tiden. Idag har det mest varit trädgårdsarbete. Inte lika roligt men det blir fint efteråt.

Just nu njuter jag av ensamhet och ska snart sätta mig på hela ryggen för att läsa i min nya bok.

Ovido - Quiz & Flashcards